Monday, December 21, 2009

Seo?trafik? Blog aku pnah jadi top 10 Google & Yahoo!



Salam diberi permulaan,kadang terkejut jugak kalau kita dapatr benda yang tak disangka kan?
cuba tengok kat atas tu...blog aku/ana :)..tercatat dalam 1st rangking google..

Ini plak untuk yahoo!,aku pun tercatat 1st rank kat Yahoo! gak tapi biasanya Yahoo! susah sikit nak dapat 1st rank


Yang ni plak menunjukan blog aku dapat rangking ke 3 dalam page google.

Dulu time aku buka atau wat blog aku ni xde la terlintas nak kejar trafik atau wat seo,tapi dah dapat keputusan macam ni rasa semangat plak :)
harap-harap dapat tungkatkan lagi =)

10 comments:

owh bagus a gitu..ada org kata guna blogspot ni dapat kejar top rank..tu yg bersemangat nk blogging ni..trafik masyuk je kalu tersenarai kt first page...

Em..betul tu,tapi kena rajin sikit la..keja pape pun rajin & kena cara jadi la..:)

wah... femes tu...
trafik pun msti mayuk
duit pn masyuk....
=p

huiyoo! Bila la nak top mcm nih :D

owhh..tahniah

nak guna tau, utk keyword ape...

sharelah..

xpasti la guna keyword ape tapi selalu post la,kalau xsilap blog ni baru berumur sebulan lebih,biasanya aku rajin ping kat http://pingomatic.com & http://pingoat.com

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More